marți, 1 martie 2011

Emotii de primavara

Am primit videoclipul asta aproape simultan de la doua suflete dragi . Il impart cu bucurie cu voi. Caci e frumos sa primesti , insa e minunat sa poti darui ...iubire.
Fie ca in primavara asta sa fiti iubiti , sa iubiti inzecit , sa va bucurati , sa sperati , sa credeti.
Si va multumesc cu inima, pentru momentele care ar fi putut fi dramatice, si peste care am trecut mai usor, pentru ca am vazut partea plina a paharului. M-ati ajutat sa o vad.
O primavara frumoasa sa avem !

12 comentarii:

  1. Nina,am primit videoclipul cu bucurie de la tine.
    Iti doresc o zi de primavara insorita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena , uite am mai primit o explozie de frumos.
    Stiu ca o sa -ti placa. Te imbratisez.
    Primavara

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ,Nina...
    Imagini splendide insotite de o melodie pe masura.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nina, superb acest clip!
    Cred ca melodia este irlandeza, ei sunt printre cei care atunci cind isi cinta dorul si cind se roaga, ai impresia ca si sufletul tau imbratiseaza rugaciunile lor.
    Primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. westlife cinta. Am cautat-o cind am vazut prima data videoclipul.
    Transmite enorm , si mie mi-a facut ziua mai frumoasa.
    Insa in a doua melodie Tudor Gheorghe a pus in versuri ghiocei special pentru voi , ca tot am inteles ca la voi mai tine iarna. Si inca unul pentru tine ,pentru ca ii iubesti atit.
    O primavara cu iubire si caldura sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Nina, multumesc mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nina draga, primvara ce sta sa vina, sigur are sa fie frumoasa :)
    Stiu eu sigur, sigur :)

    RăspundețiȘtergere
  8. offf, ce optimista esti tu, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nina... am venit sa citesc bancul!
    Asta ca sa vezi cat de tare ma preocupa auditul de fapt!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristina , ma bucur ca l-ai citit.
    Daca asa stau lucrurile e ok, si ma bucur mult.
    La noi , cind suntem anuntati , intram in vrie. Chiar daca a fost bine de fiecare data.
    te pup.Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. cand un prieten iti trimite un asemenea dar, e clar ca vibreaza pe frecventa pe care o cauti...nimic nu vine intamplator:)...asta este dovada ca ai regasit drumul pe care il cautai...canta, danseaza, fii fericita cum numai Dumnezeu poate fi atunci cand isi vede copii fericiti...aceasta e esenta ta Nina...ramai mereu aproape de sufletul tau...e mirific!
    ...pe mine rugaciunea asta m-a dizolvat, ma mir ca am mai avut puterea rationala sa incropesc aceste propozitii!

    RăspundețiȘtergere
  12. daruind, vei dobindi...,cum puteam altfel , decit sa dau si eu darul mai departe...
    eu stiu ca am plins, cu lacrimi eliberatoare, care m-au adus mai aproappe de de ceea ce caut.
    iti multumesc ca existi.

    RăspundețiȘtergere